نجات سرباز مودریچ

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در نبود ژابی آلونسو، هافبک کروات رئال مادرید به همه کاره ی ترکیب این تیم تبدیل شده و کوچکترین مصدومیتی برای او می‌تواند ضربه ی سنگینی به رئال مادرید بزند

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا،لوکا مودریچ در حال حاضر پشت سکان هدایت رئال مادرید قرار دارد. به این صورت که اگر مشکل بدنی داشته باشد، تمام تلاش ها خواهد شد که جنگ پیش رو برسد.اواسط هفته در مقابل گالاتاسرای،هافبک کروات در دقیقه ی 71 به خاطر مصدومیت کوچکی در زانو، با آیاراماندی تعویض شد.البته تستی که روز چهارشنبه از او گرفته شد نشان می‌دهد که مشکلش جدی نیست و می‌تواند در بازی یکشنبه ی سپیدپوشان به میدان برود.

مودریچ تمام طول چهارشنبه را پیش دکتر تیم بود- بازیکنانی که در مقابل گالا فیکس بودند، چهارشنبه در استراحت بودند- و وضعیتش در روز 5 شنبه به والدیبباس گزارش شد. قبل از بازی با گالا، مودریچ تمام دقایق ممکن را برای رئال مادرید بازی کرده بود و تعویضش در استانبود نیز دستور دکتر تیم بود.وقتی بازی وی در مقابل صربستان در تیم ملی نیز در نظر گرفته شود تعویض شدنش کاملا اجباری به نظر می‌رسد.
رئال مادرید لوکا مودریچ را تحت فشار قرار داد که او را از سفر به کره ی جنوبی با تیم ملی منصرف کرده و به او اجازه داد که زودتر از بقیه به والدیبباس برود و تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر بگذراند.ژابی آلونسو مصدوم است و کادر فنی رئال مادرید شانسی برای حضور رهبر اصلی ارکستر خود برای مدتی نخواهند داشت.

به علاوه کارلو آنجلوتی از عملکرد این بازیکن سابق تاتنهام بسیار خرسند است و وی همیشه در لیست هر بازی جزء اولین نفرات انتخابی است. این کار را برای آیاراماندی، خدیرا و کاسمیرو برای رقابت در دیگر پست ها سخت خواهد کرد. پستی که ایسکو و دی ماریا هم می‌توانند در آن بازی کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:29 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 2037
بازدید کل : 30364
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1